הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

איך להשקיע ב- 2020 באופן בטוח ?

כנס הזדמנויות השקעה

בשיטת ההשקעות המשולבות

אולם מכון מופת ת"א - 20 בדצמבר - 13:00 - 8:30

ימים
שעות
דקות

*הטבה של 50% לכבוד הCYBER MONDAY

כנס הזדמנויות השקעה

היי, 

אנו שמחים לארח אותך….
יש לנו מסר חשוב.

עד לפני שנתיים וחצי כמעט כל השקעת נדל”ן הייתה מוצלחת. זה לא המצב היום, לא בארץ ולא בחו”ל. המחירים עלו ואיתם קטנו שולי הרווח האפשריים, וגדל מרווח הטעויות ועדיין חשוב מאוד להשקיע 

לכן אנו שמחים במיוחד לארח ולהזמין אתכם להכיר את מודל ההשקעות המשולבות ואת ההזדמנויות החדשות בכנס. חלקכם מכיר ומעריך את השיטה. השיטה מציגה רק השקעות בעלות מרכיב ביטחון גבוה מאוד, ללא התעסקות עם נקודת יציאה ברורה ובטוחה שמהווה השקעה טובה גם בעיתות בהן הכיוון לא ברור. כי תמיד, פחות חשוב אם ההשקעה מניבה עוד אחוז… יותר חשוב שנוכל לישון בשקט ולקבל תשואה בטוחה ובריאה…

אודות הכנס:

תבינו את מרחב ההשקעות האפשרי עבורכם

תבינו את המגמות הכלכליות בעולם ואת השפעת על ההשקעות שלכם וממה להיזהר

תיחשפו למודל ההשקעות המשולבות המוריד את רמת הסיכון למינימום

תיחשפו להזדמנויות השקעה ייחודיות שיאפשרו לכם לעשות יותר כסף מהכסף שלכם, בבטחון גדול וללא התעסקות

תכירו משקיעים אחרים ואת דיעותיהם ונסיונם

תהיו זכאים לפגישת התאמת השקעות בת חצי שעה עם הנדלנומטר, ללא תמורה

לכל מי שצבר הון והכסף שלו שוכב בבנק ולא מניב תשואה, בכנס נראה לך אפשרויות

להשגת תשואה יותר מכל בנק ועם בטוחות דומות עבורך.

לכל מי שרוצה לשמוע וללמוד על אפשרויות והזדמנויות השקעה חדשות רווחיות ובטוחות במיוחד.

אם ההשקעות שלך לא מייצרות לך את מה שציפית או שקיווית – הכנס בשבילך!

לכל מי שפחד מהשקעות וההתעסקות איתן

אם העתיד שלך חשוב לך – נראה לך את הדרך לייצר ביטחון כלכלי לעתיד ופנסיה – שתלויים בך.

לכל מי שרוצה להבטיח את רמת החיים שלו בפרישה, ולוודא שיהיו לו את כל מה שהוא צריך מבחינה פיננסית בגיל הפרישה.

מי שרוצה לייצר לעצמו הכנסות נוספות.

לכל מי שרוצה לפזר את ההשקעות שלו בצורה נכונה ונבונה.

לכל מי שרוצה להשקיע למספר נכסים בדרך המהירה ביותר.

לכל מי שדואג לעתיד הכלכלי של משפחתו.

לכל מי שמבין שהיום הכסף שלנו חייב לייצר לפחות 10% בשנה כדי להבטיח עתיד כלכלי לפרישה

לכל מי שרוצה לגלות הזדמנויות לפני כולם ולהנות מהם.

למי שקיבל סכום כסף גדול, (ירושה, גירושין, פיצויים) ומרגיש שאין לו את הידע והבטחון לפעול

למי שנמאס לו מבנקים ,קופות הגמל, ההשתלמות, ובתי ההשקעות ורוצה את השליטה בכסף ובעתיד שלו.

מי שמחפש השקעות רווחיות, בטוחות, ועם מינימום התעסקות ודאגות.

טוביה מרמרלי, מפתח שיטת נדלנומטר ומייסד מרכז RECHECK לבחינת וליווי השקעות נדל”ן ו Handsoff – השקעות אלטרנטיביות.

עמירם גוטפריד, יועץ נדל”ן וותיק, מייסד נדל”ן בחוכמה וסמנכ”ל Handsoff

רבים מעונינים להשקיע – אבל חוששים ובצדק. רבים כבר השקיעו – ולא ישנים בשקט… הסיבה ברורה – עבור רובינו מדובר בהשקעה משמעותית ביותר –

הדורשת ביטחון מקסימלי.

הרבה פחות חשוב אם ההשקעה מניבה עוד אחוז…יותר חשוב שנוכל לישון בשקט ולקבל תשואה בטוחה ובריאה.

אנחנו מתמחים בהשקעות נדל”ת ייחודיות (נדל”ת – השקעות נדל”ן בטוחות ללא התעסקות).

אנו עוסקים באיתור וניהול השקעות נדל”ן משנת 2008, במיוחד עקב משבר הסאב פריים בארה”ב. מאחורינו, יזמויות והשקעות רבות וביניהן פרויקטים בארה”ב (עשרות פרויקטים והשקעות בברוקלין, אטלנטה ולוס אנג’לס), באירופה (אנגליה, יוון, קפריסין ובולגריה) ובישראל. בנוסף, מייסד העסק, טוביה מרמרלי, הקים את “ריצ’ק – המרכז לבחינה וליווי השקעות נדל”ן” במסגרתו פיתח את שיטת האנליזה – “נדלנומטר” – לבחינת השקעות נדל”ן.

אם עד לפני כשנתיים כמעט כל השקעת נדל”ן עשויה הייתה להיות מוצלחת, זה אינו המצב היום. בוודאי לא בארץ אך גם בחו”ל. צריך לדעת במה ועם מי להשקיע. המחירים עלו ואיתם קטנו שולי הרווח האפשריים, וגדל מרחב הטעות. קהל המשקיעים הרחב עדיין לא ער לזה וזאת ההזדמנות העסקית שהחלטנו להתמקד בה, לטובת המשקיעים.

היום, החוכמה היא לאתר את ההשקעה הנכונה והפחות מסוכנת, ולהתאים אותה לצרכי המשקיע.
איתור והתאמה – הן המומחיות שלנו.

למה הכנס בתל אביב?
מגיעים לכנס אנשים מכל הארץ (ואפילו כמה מחו”ל) בחרנו מקום מרכזי עם גישה נוחה וחניה קרובה, ותחבורה ציבורית על מנת שיהיה קל להגיע גם מרחוק, המידע שתקבל בכנס יצדיק את הזמן שלך ואת הנסיעה.

אני כבר משקיע ותיק יש לי בשביל מה להגיע?
מצויין, קודם כל זה אומר שאתה אדם שמבין את המשמעות של השקעות נכונות ושואף ללמוד ולהתפתח בתחום. תמצא בכנס עוד משקיעים מתוחכמים כמוך שמחפשים עוד מהלכים שישדרגו את ההשקעות שלהם. תסכים איתי שאין דבר יותר מבאס מלגלות אחרי חמש שנים שלא מיצית פוטנציאל של עשרות אחוזים ע”י טריק אחד קטן שהיית לומד בהשקעה של 97 ש”ח?

חוץ מזה, ממש כמו בכל תחום אחר בחיים – ספורט, לימודים, זוגיות, קריירה גם בהשקעות צריך וכדאי כל הזמן “לשמור על כושר”, יש תגליות ומסקנות חדשות שמגלים כל הזמן ואתה רוצה להיות מעודכן כשזה קורה כדי שלא תשאר מאחור כשהשאר מתקדמים.
לכן, אם יש לך נסיון, אז זה בדיוק בשבילך! ככל שאתה משקיע מתוחכם יותר, בעל ידע נרחב יותר, כך תוכל להפיק יותר ערך מהכנס. באופן קבוע מגיעים אלינו לכנסים אנשי מקצוע מעולם הפיננסים כדי ללמוד דברים חדשים

הייתי כבר בכנסים ובקורסים אחרים, ולא למדתי כלום, במה הכנס שלכם שונה?
אנחנו לא מתכוונים ללמד אותך כלום, זה לא קורס ואנחנו גם לא מתכוונים למכור לך קורס, אנחנו נראה לך וכן נסביר ונלמד מספר דברים על עולם ההשקעות המשולבות ונציג בפניך מספר הזדמנויות השקעה בהשקעות משולבות שלא תשמע או תמצא בשום מקום אחר.

אין לי שום נסיון בהשקעות אני מפחד להשקיע.
אנחנו לגמרי מבינים אותך. כל פעם שעושים את הצעד הראשון זה קצת “מפחיד”. אך ללא הצעד הראשון – לא מתקדמים , אז עושים… ועדיף בזהירות. מודל ההשקעות המשולבות המוצג בכנס מיועד במיוחד לאנשים שחוששים מהסיכון ומההתעסקות שבהשקעות. שווה לבוא לשמוע וגם להכיר.

זה באמת שווה 97 ש”ח לכרטיס?
ההשקעה בכנס היא סמלית בלבד אם תפעל בעולם ההשקעות האלטרנטיביות לאחר הכנס כנראה שהכרטיס הזה יהיה אחת ההשקעות היותר טובות שעשית.

יש הרבה כנסים שהכניסה אליהם היא בחינם
אוקיי, אם אתה משקיע רציני נשמח לתת לך הזמנת VIP עלינו מלא את השאלון הזה לקבל כרטיס במתנה.

בתחתית הדף כאן למטה, בהרשמה,  יש כרטיסים לכנס.

שימו לב – יש קופון הנחה בן 50% ממחיר הכנס (HANDSOFF50) לנרשמים הראשונים אותו יש לרשום לאחר לחיצה על כפתור ההזמנה שמעל הכרטיס הנדרש.

לקהילת המשקיעים שלנו – (קהילת הפלטינום) יש כפתור הרשמה – מתחת לכרטיס. לאחר הלחיצה שם – יש להכניס את הקופון שקיבלת במייל. 

להתראות בכנס !

בואו לשמוע ממומחי השקעות, מנהלי קרנות

ומומחים מחו"ל

מה כדאי לעשות ואיך לנצל ב- 2020

את הזדמנויות ההשקעות המשולבות

אג'נדה

עמדת הרשמה, כיבוד קל והפתעה מוזיקלית מדהימה
8:30 – 9:00

9:05 – 9:30
הרצאת הפתיחה של טוביה “נדלנומטר” מרמרלי. טוביה יסקור את המגמות הכלכליות בעולם, והשפעתן על עולם ההשקעות. ממה להיזהר ומה שווה לבחון. מהפידבקים שקיבלנו בכנס הקודם,  זו ההרצאה  הכי מענינת ובעלת ערך מוסף גבוה מאד למשקיעים לקראת 2020. אל תחמיצו.

9:30 – 10:30
סמנכ”ל Handsoff -עמירם גוטפריד,  וטוביה “נדלנומטר” מרמרלי – יספרו על מגוון השקעות בצורה מהירה ותמציתית ( טעימות על קצה המזלג ) ויחשפו את עיקרי ההזדמנויות בהן נתמקד בשנת 2020. זה החלק שכדאי להיות בו מאד מפוקסים ולרשום לעצמכם הערות לקראת מפגש פרטני עם עמירם וטוביה לאחר הכנס. מההזדמנויות האלה – תעשו כסף.

10:30 – 11:00
כולם מדברים על קנביס. האם זה “באז” אופנתי או משהו ריאלי להשקיע בו, מתי ואיך. 

שותף בריטי במיזם גידול הקנאביס הגדול באירופה, יספר לנו כיצד להיכנס לעולם המענין הזה. בשיטת הנדל”ת.

 

הפסקה 11:45 – 11:15
אמיר לפידות – מרצה למימון וחשבונאות במוסדות אקדמיים, רואה חשבון ומנהל קרנות עם התמחות בתחום הנדל”ן, יספר על מבנים שונים של עיסקאות נדל”ן, על ההבדלים בין צורות חוב שונות ואיך אנחנו המשקיעים יכולים להינות מהשקעה בחוב במינימום סיכון

11:45 – 12:05
מומחה השקעות בריטי יספר לנו על הלוואה ליזם בריטי גדול במבנה של חוב ראשון, בו ממושכנים לטובת הלווים 3 נכסים שונים

12:05 – 12:25
אורח מבריטניה יספר על השקעה בהלוואה ליזם גדול – עם בטוחה צפה, ובאיזה מסלול וכיצד ניתן לשלש את הכסף

המרצים בכנס

טוביה מרמלי

טוביה “נדלנומטר” מרמרלי –  Handsoff השקעות אלטרנטיביות

מייסד מרכז RECHEK לבחינת וליווי השקעות נדל”ן, איש הייטק ומשקיע וותיק בנדל”ן. יזם, מנטור ובעלים של חברת השקעות Netme Ventures. כמשקיע וכיזם הוביל השקעות נדל”ן רבות בארה”ב, אירופה וישראל בהיקף של מעל 150 מיליון דולר, ומלווה מעל ל- 700 משקיעים במסגרת Handsoff וקבוצת Realty360 שהקמתי. מרצה ומדריך מתכננים פיננסיים, יועצים פנסיונים ויועצי השקעות בתחום ההשקעות האלטרנטיביות ובתחום הנדל”ן בפרט. בעברו בהייטק, ניהל מאות עובדים ופרויקטים גדולים כסמנכ”ל בכיר בחברות קומברס ומג’יק וכיהן כיו”ר ארגון ההייטק הישראלי. ההבנה בתוכנה בנדל”ן ובפסיכולוגיה של משקיעים איפשרו לו לפתח את מודל “נדלנומטר” המשלב כלים ממוחשבים לאנליזה וניהול סיכונים בהשקעות, עם התאמה מיוחדת לצרכי המשקיע.

כנס הזדמנויות השקעה

ע, יועץ נדל"ן, סמנכ"ל

איש נדל”ן ותיק, המייסד של נדל”ן בחוכמה לייעוץ בהשקעות נדל”ן. שימש בתפקידים בכירים בקבוצת אנגלו סכסון ואל הנכס. בשנים האחרונות התמקד בהשקעות במזרח אירופה ובגיאורגיה. עמירם התחבר לחזון הנדל”ת וההשקעות המשולבות של טוביה והצטרף אליו לאחרונה כסמנכ”ל להרחבת וניהול אופרטיבי של הפעילות ולהעמקת הקשר הישיר עם קהילת המשקיעים שלנו. 

ג'יימס פורסטר

ג'יימס פורסטר, מנכ"ל, סטרייפ הומס

יזם ומומחה נדל”ן בריטי, בעל בלוג נדל”ן מהפופולרים בבריטניה ומרצה מבוקש. לג’יימס קריירה עסקית של 19 שנה בתחום הנדל”ן בבריטניה ובאירופה עם התמחות מיוחדת בתחום הנדל”ן המסחרי, ומעונות לסטודנטים. ג’יימס הינו מייסד ושותף בקבוצת Barrows & Forrester Property Group המנהלת מאות נכסים בבירמינגהאם ובניוקסל. חברת הבת Stripe Homes, המנוהלת על ידו עוסקת בהקמת מעונות סטודנטים.

אמיר לפידות

אמיר לפידות - מנהל קרנות השקעה

משקיע, יזם ופעיל בשווקי הנדל”ן באירופה וארה”ב במסגרות שונות החל משנת 2005. שימש כמרצה בתחומי הכלכלה והחשבונאות באוניברסיטה העברית. התמחה ועבד במשרד האוצר וברשות לניירות ערך. בוגר כלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים. אמיר משתף פעולה עם טוביה בפרויקטים שונים כבר מספר שנים ובמיוחד בפרויקטים בתחום בתי האבות ומימון יזמים. 

יוליאן טנצב

יו, שותף, סימ

יולי מגיע מעולמות גיוס החוב מגובה נכסים, שייעץ לחברות מובילות באירופה ובמיוחד בבריטניה כיצד לפשט ולהנגיש לקהל הרחב מבני חוב מורכבים מגובי נדל”ן. יולי הצטרף כמשקיע ויועץ פיננסי, לחוות גידול הקנאביס הגדולה בשטחה באירופה, בנה לה את מודל גיוס ההון באמצעות חוב,  וצבר מומחיות בתחום מתפתח זה. 

לי היווד

ל , מנכ"ל א

איש נדל”ן ותיק, היזם והמייסד של קבוצת אסטון-דרבי שיוזמת מפעילה ומשווקת את נכסיה (חניונים , בניני מגורים ובניני משרדים בצפון בריטניה ובסקוטלנד. לי צבר הון פרטי גדול בעת שיזם ושיווק מאות רבות של נכסים בבריטניה וספרד. מ2014 לי וקבוצתו עוסקים בעיקר ביזמות נדל”ן, ומאחוריו ייזום הקמה ותפעול שני חניונים בשדות תעופה ובניני משרדים.

אנדרו תומפסון, מנכ"ל לונדון בונדס

משקיע פרטי והמייסד של חברת ייעוץ הנדל”ן Insingia Capital, והמנהל של לונדון בונדס. לאנדרו נסיון רב שנים בשווקי הנדל”ן של בריטניה, גרמניה ודרום אמריקה . אנדרו, רואה חשבון בהשכלתו שהתחיל את הקריירה ב KPMG ניהל את השקעות הנדל”ן של מוסדות גדולים ומשפחות עשירות בבריטניה במשך שנים. בשנים האחרונות הוא הקים וניהל 3 קרנות נדל”ן גדולות , לונדון בונדס – הינה הקרן הרביעית שהוא הקים ומנהל.

ההרשמה לכנס

מחיר כרטיס לכנס הינו 97 ש”ח לכרטיס יחיד ו 147 ש”ח לכרטיס זוגי
כרגע ניתן לרכוש כרטיס במחיר מכירה מוקדמת בהנחה מיוחדת

הטבה של 50% הנחה לכבוד הCYBER MONDAY

[יש להזין את הקופון- “HANDSOFF50” בדף הסליקה ]

מפת הגעה לכנס

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?