השקעות אלטרנטיביות
איך להשיג תשואה גבוהה במינימום סיכון?

מנצלים את ירידות המחיר בעקבות הקורונה
וקונים דירת יוקרה, על חוף הים בבטומי.

התחייבות לשכירות של 8% לשנה
עם צפי של 15% ויותר

רוצים להכפיל את הכסף? השאירו פרטים ונדבר

מה יעזור לכם להשיג הכנסה פסיבית של אלפי דולרים לשנה?

שיטת השקעה בנדל”ן שנותנת תשואה של שתי ספרות ושינה טובה בלילה המנתקת לחלוטין את הקשר בין נדל”ן לבין התעסקות אינסופית. שיטת Handsoff.

איך? אם אתה יודע לנצל הזדמנויות. לרכוש בזול בזמן ולמכור במחיר טוב בשוק שבו מחירי הנדל”ן עולים, אתה כנראה עושה עסק טוב. ובעידן  ה”קורונה” זה אפילו קל לביצוע כי המוכרים יותר לחוצים… זאת ההזדמנות שלנו המשקיעים.  דירת יוקרה להשכרה בבטומי גיאורגיה. 

עיקרי ההצעה

רוכשים דירה בבנין יוקרתי בבטומי, במרכז החדש של העיר, במרחק 5 ד’ הליכה מחוף הים ומרכזי הבידור והקניות הגדולים של העיר. בניגוד לרבים ממלונות הדירות הענקיים שבהם אלפי דירות שמייצרות בעית ניהול והשכרה עצומות, בבנין CITRON מדובר על כ150 דירות בלבד – שמחציתן כבר מכורות.  הבנין נמצא כרגע לקראת סיום השלד והוא אמור להיות מרוהט ומוכן להשכרה בסוף 2021. משלמים מחצית במועד הרכישה והיתרה בתשלומים עד סוף 2022!. מתחילים לקבל שכירות בסוף 2021! כך שהשכירות משלמת את תשלום הרכישה האחרון! רושמים הערת אזהרה ומעבירים כספים בהתאם לשלבי הבניה, באמצעות נאמן ישראלי. הדירות בבנין מנוהלות בשיטת Handsoff על ידי חברת הניהול.  אין התעסקות עם שוכרים, אין התעסקות בתחזוקה,  ואין מיסוי בחו”ל. מה מקבלים?  התחייבות של היזם לשכירות של 8% בשנה ראשונה, צפי שכירות בין 15% ויותר לשנה לאחר מכן, וצפי לעליית ערך גבוהה (לפני הקורונה – מחירי נדל”ן דומה עלו בין 6-10% לשנה!). אפשרות למכירת הנכס בכל עת. והכל בחוזה מראש. 

איפה זה ואיפה השקעה בבאר שבע?!!!

* פרטים נוספים יימסרו רק לאחר בדיקת הכשירות של המשקיע במשרדנו וחתימה על בקשה לקבלת הצעה ומידע

למה גיאורגיה? בום כלכלי ותיירותי

למה גיאורגיה? בום כלכלי ותיירותי

אחרי סכסוך גבולות מתוקשר עם רוסיה, הממשל הצעיר והמודרני של גיאורגיה ה מנהיג כלכלת צמיחה אגרסיבית המבוססת על הקלה ועידוד עסקים עם המדינה ועל תיירות נכנסת. ההצלחה מטאורית. עד כדי כך שגיאורגיה נבחרה למקום ה 6 בעולם לעשות עסקים בה (אמריקה רק במקום ה 18! ). 

אין מיסוי כמעט, ועוד פחות – למשקיעים זרים. והמחירים עדיין נמוכים בהשוואה לאירופה ולארץ. עובדה שמושכת משקיעים זרים בהמוניהם. מ 2015 כלכלתה של המדינה חווה בום כלכלי ותיירותי. התל”ג עלה באחוזים גבוהים ביותר, ומשקיעים זרים, מכל רחבי העולם משקיעים בגיאורגיה היפה ובתיירות ממנה ואליה. 

בגיאורגיה בסה”כ כ 4 מ’ תושבים, אך נכנסו אליה מעל 9 מ’ תיירים זרים בשנת 2019! מיקומה לחוף הים השחור מהווה גשר בין אירופה למדינות ברית המועצות לשעבר.  

מחירי הנדל”ן קפצו בעשרות אחוזים, ובממוצע שנתי של כ7%+ לשנה ב5 שנים האחרונות.

למה בטומי? לאס ווגאס של הים השחור

בגיאורגיה מספר מוקדי תיירות. עיר הבירה טיביליסי, עיר הנופש בטומי על חוף הים השחור, והנופים ההרריים המדהימים שביניהם. 

פרנסי העיר והמדינה קלטו מהר את הערך התיירותי של בטומי ופתחו אותה להשקעות תיירותיות. יש שדה תעופה בינלאומי בבטומי שקולט תיירים מהמדינות השכנות ומרחבי העולם. מן הסתם כל השמות הגדולים מאמריקה כבר שם. הילטון, מריוט וכד’, קזינו, פארקי שעשועים… לא לחינם היא מכונה “לאס ווגאס של הים השחור” !

הצלחתה של בטומי כה גדולה שמעל 150,000 ישראלים מבקרים בה מידי שנה… 

למה בטומי? לאס ווגס של הים השחור!

למה דווקא עכשיו? הזדמנות הקורונה

למה דווקא עכשיו? הזדמנות הקורונה

למרות שגיאורגיה נחשבת למדינה ירוקה, ובטומי קיבלה את התואר של אחד מהיעדים הבטוחים לתיירות בשנת 2020, הקורונה גרמה לירידה הגיונית בתיירות הנכנסת. קבלנים לא התחילו פרוייקטים מתוכננים ואילו אחרים, כדי לסיים את הבניה הנדרשת לעונת התיירות הבאה, ולמכור את דירות הנופש במהלך הבניה, הורידו מעט את מחירי הדירות בכ-4%.

ההערכה היא שעם שוך הקורונה, ב2021 ו/או ב2022, המחירים יקפצו בחדות עקב הביקוש. הצפי הוא חזרה לעליית מחירי הנדל”ן לתיירות בהתאמה לכ 6% בשנה. 

עובדה זו מייצרת הזדמנות רבתי למשקיעים בדירה לטווח של יותר משנתיים.

מה יוצא לך מזה? שקט נפשי והרבה הכנסות

כולם יודעים שבכל השקעה יש סיכון. וזה כשמדובר בתקופה שאין בה קורונה. כשיש קורונה רבים הופכים לנרפים ולא מזהים את ההזדמנויות הנכונות גם אם הן עוברות מול עיניהם. אבל ידוע שרבים התעשרו דווקא כשניצלו הזדמנויות בתקופות משבר. זוכרים את “להשקיע כשהדם ברחובות” של וורן באפט?

אז לנו יוצא לנצל הזדמנות עכשיו, בקורונה, עם שקט נפשי יוצא מן הכלל בתקופת המשבר. עם רווח נאה. תשואה דו ספרתית ישר לבנק בתקופת משבר זה לא משהו שהולך ברגל. אין פה סיכוני מט”ח, או סיכוני יזמות (הבנין כבר עומד על תילו). אין תחזוקה. מדובר בלרכוש דירה מניבה עם התחייבות לשכירות. בכלכלה צצומחת. קרוב לישראל. מחיר כניסה ותשלומים נוחים.. עם נאמן מפקח שדואג לנו. עם מיסוי נמוך.  אין הרבה השקעות כאלה.

שקט נפשי.... וגם לא מעט הכנסות

מי אנחנו ולמה כדאי שנכיר?

השקעות אלטרנטיביות

מי אנחנו ולמה כדאי שנכיר?

בעיקר בגלל הניסיון שלנו והמודל שמנחה אותנו בבחירת השקעות.         

ל – Handsoff צוות מנוסה שמאחוריו מאות השקעות מוצלחות בחו”ל – ואחד הבעלים, טוביה “נדלנומטר” מרמרלי הינו בוחן השקעות נדל”ן עבור מוסדות וקבוצות משקיעים גדולות.

אנחנו מתאימים לך את ההשקעה. לכל אחד יש מאפיין ייחודי משלו. בעינינו, הרבה יותר חשוב שתישן טוב בלילה, מאשר שתרוויח אחוז נוסף. אנחנו ב-Handsoff  פיתחנו יחד עם ה”נדלנומטר”, את מודל ההשקעות המשולבות, שבמרכזו נדל”ן ללא התעסקות (נדל”ת, בשפת ה”נדלנומטר”). מודל זה מאפשר לנו לתת לך, המשקיע, מגוון אפשרויות השקעה שהמשותף לכולן הוא שקט נפשי, ללא התעסקות ועם תשואה גבוהה.  

מה הלקוחות מספרים עלינו?

רוצים להרוויח?
השאירו פרטים ונדבר

אנחנו עושים הכל למען השקט הנפשי שלך

info@handsoff.co.il
03-560-40-60

Handsoff אינה מוכרת יחידות השתתפות בהשקעות ואין באמור לעיל משום הצעה או הזמנה להשקעה כלשהי, אלא הצגה כללית של אפשרויות השקעה. כל האמור לעיל הינו בכפוף לתקנון וכללי ההשקעה הספציפית שיפורטו בפגישה במשרדיה. יודגש כי אין באמור לעיל משום הבטחת תשואה ו/או החזר קרן ו/או הבטחה להצטרפות להשקעה כלשהי. כל העיסקאות המוצגות באתר זה הינן משום דוגמאות בלבד להשקעות עבר. Handsoff אינה אחראית או ערבה בשום צורה שהיא להחזר הקרן למשקיעים ו/או לרווחים שיהיו למשקיעים כתוצאה מהשקעתם בהשקעות השונות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?