הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / קפריסין הצפונית – למה שלמה הגרוש קנה דירה בקפריסין הצפונית. סיפור אמיתי
a

קפריסין הצפונית – למה שלמה הגרוש קנה דירה בקפריסין הצפונית. סיפור אמיתי

למה שלמה, שהתגרש לא מזמן החליט לרכוש דירה בקפריסין הצפונית? ואיך ההחלטה גרמה לו להכיר את עלמה?
סיפור אמיתי. אולי קצת ארוך – אבל שווה לך לקרוא עד הסוף. ולשתף.
שלמה קבלן שיפוצים בן 54. ואיש של חברה ואנשים.
לפני 3 שנים התגרש. שני ילדים גדולים שיצאו מהבית ובת הזקונים נורית, בת 14. המכה האמיתית הייתה כלכלית. הייתה להם דירה אחת אותה נאלצו למכור ולחלק את הכסף ביניהם. שלמה עדיין משלם מזונות בגין נורית. הוא גר בגפו בשכירות בדירת 3 חדרים, ונורית מתארחת שם לפעמים.

כשרצה לעשות משהו עם הכסף שנותר לו – הבחירה הטבעית הייתה לקנות דירה. אבל במה שנשאר לו – לא יכול היה לרכוש משהו באיזור. כולם דיברו איתו על לקנות בית בארה”ב – אך כאיש מעשה – הבין שתהיה לו בעיית שליטה חמורה. רצה משהו קרוב ושמע קצת על השקעת נדלן בקפריסין הצפונית. אז החליט לרכוש דירת 3 חדרים בקפריסין הצפונית, שתממן לו את שכר הדירה בישראל. בלי חובות.
בדק ועשה.

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה איך להשקיע בדירה בצפון קפריסין

כאיש מקצוע שלמה שאל המון שאלות. המון. על כולם קיבל מענה ממוקד וסבלני. ועדיין הספק ניקר. מעולם לא רכש בחו”ל. להסרת הספק והקניית בטחון הוצע לשלמה ביקור בקפריסין הצפונית (טיסה על חשבונו ושהייה בת יומיים במקום על חשבון המוכר). תוך שבוע שלמה ביקר במקום (כרטיס עלה 120$ בלבד!), ראה 5 פרויקטים, והתאכסן באחד שמצא חן בעיניו.
בערב יצא לבר המקומי, ואת סוף הערב הוא כבר בילה עם נעמה, ישראלית רווקה בת 38, שעוסקת בעיצוב גרפי. גם נעמה הגיעה למטרת רכישה דומה. מי חלם…:-)

שניהם החליטו להישאר עוד כמה ימים ולהינות במקום. מול הבריכה והקפה… מה רע…

בסיוע המומחים של הנדסאוף, במהלך הביקור שלמה רכש את הדירה בה שהו, ונעמה רכשה דירה קטנה יותר לידו, וחתמו הסכם עם חברת הניהול שתשכיר תתחזק ותנהל להם את הדירות. שלמה צפוי לקבל 16000$ לשנה ונעמה כ-10,000$ לשנה. אחרי הוצאות ומיסוי. המחירים עולים בקפריסין הצפונית וערך הדירות צפוי לעלות ב 12% נוספים לשנה!

חזרו לארץ והמשיכו להתראות. התחילו לגור אחד אצל השני והאהבה פרחה. נעמה כבר הכירה את נורית והתחברה איתה. למרות שבטנה של נעמה תפחה נורית לא ידעה שבקרוב יהיה לה אח קטן…
שלמה הזמין את שני הבנים הגדולים ואת נורית לדירה שלו בקפריסין הצפונית, ושם, ליד הבריכה, הכריז על חתונתם וההריון של נעמה  החברה על הבר ארגנו זיקוקים…:-)

הכסף מהשכירות איפשר לשניהם לעבור לדירה שכורה ומרווחת יותר במרכז.

סיפור אמיתי על דירה בצפון קפריסין

אז אם גם אתם, נמצאים בסיטואציה שיש לכם כסף, אבל לא מספיק בשביל לרכוש דירה נורמלית בישראל. דברו איתנו. אנו מתמחים ואוהבים לפתור בעיות כאלה באמצעות להשקיע בדירה בצפון קפריסין. ונלמד אתכם גם איך לגייס את הכסף לנדלן בקפריסין הצפונית.
אנו מומחים בתכנון הפיננסי החכם שיאפשר לכם לעשות את הצעד, ולצאת ממעגל הקשיים.
לא צריך כסף גדול. אפשר (ואז אפילו מרוויחים יותר) לרכוש דירה בבניה – בתשלומים..

שתפו ובואו לייעוץ עוד היום. נעשה את זה גם איתכם. אולי נספר עליכם בפעם הבאה? מעוניינים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים בטופס באתר:

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק? חברת ניהול מקומית ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים. אבל

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?