הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / איך לנהל את הנכס מרחוק?
a

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק?

חברת ניהול מקומית

ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים.
אבל – מרבית המשקיעים מוסרים את ניהול ההשכרה והתחזוקה לחברת ניהול מקומית.
יש מעל 300 כאלה בקפריסין, כך שאם משהו לא מוצא חן בעינך באופן הניהול שלה – ניתן להחליפה.

בשכירות ארוכת טווח – אתה יכול בשקט גמור להשכיר את הדירה באמצעות מתווך מקומי שיגבה ממך את מה שחברת הניהול תגבה ממך בגין הכנסת דייר. שכ”ד של חודש אחד בד”כ. יחד עם זאת חברת הניהול גובה זאת כל שנה ותמורת אחוזים בודדים נוספים גם תתחזק את הנכס עבורך והדיירים שלך.

כמובן שאם תשכיר בהשכרה קצרת טווח – העלויות גבוהות יותר – כ 25% – 20% ממחיר השכירות והן כוללות השכרה ותחזוקה שוטפת (כמובן שעל עניינים חריגים ובלאי יהיה תשלום נוסף), החלפת דיירים גבייה וכד’. שימו לב שחברות הניהול מרוויחות יותר מדירות ישנות ומחריגות מהחוזה חלק מהתחזוקה לפי הנכס המנוהל. במקרה כזה גם דמי הניהול עשויים להיות גבוהים יותר. לעומת זאת רוב הקבלנים מחזיקים גם חברות ניהול מקצועיות כשרות ללקוחותיהם ויציעו לך את שירותיהם במחיר אטרקטיבי לניהול דירה חדשה שקנית – בד”כ במחיר יותר אטרקטיבי מחברת ניהול שאינה של הקבלן – מסיבות מובנות (זה חדש, זה שלהם והם יודעים מה צפוי להם..).

רוצים לדעת הכל על שוק הנדל”ן בקפריסין? לחצו כאן

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות השקעות נדל”ן בקפריסין שאנו מציעים? רוצים להצטרף לסיור משקיעים איתנו? מוזמנים ליצור עמנו קשר בהקדם ונציג החברה יחזור אליכם בעבור פגישת הכרות ראשונית.  

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?