הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / השקעה בדירה בחו”ל
a

השקעה בדירה בחו”ל

השקעה בדירה בחול

מעוניינים לבצע השקעה בדירה בחו”ל? המאמר הבא הוא בשבילכם. מחירי הנדל”ן בארץ רק ממשיכים לעלות משנה לשנה ולכן ישראלים רבים בוחרים להשקיע בדירות בחו”ל. כאשר מתכננים לבצע השקעה בדירה בחו”ל יש לחשוב היכן איך ועם מי כדאי לבצע את ההשקעה. להשקעה בדירה בחו”ל יש יתרונות רבים. במאמר הבא נרחיב על היתרונות של השקעה בדירה בחו”ל וניתן מספר דוגמאות למדינות בהן ניתן להשקיע. 

 

השקעה בדירה בחו”ל- יוון

יוון, אחת המדינות היפות והתיירותיות בעולם. בשנת 2008 פקד את יוון משבר כלכלי שהוביל לקריסה של שוק הנדל”ן ושל מחירי הדירות. כתוצאה מכך הנדל”ן ביוון היה במגמת צמיחה באופן משמעותי ומשקיעים רבים החלו להשקיע בדירות ביוון. ביוון יש תנופת בניה חדשה וכתוצאה מכך ניתן למצוא דירות רבות להשקעה במגוון מיקומים מבוקשים, בערים גדולות ובאיים הקטנים. 

בזכות המחירים הנוחים, רבים בוחרים להשקיע בנדל”ן ביוון. כמו כן, התשואה השנתית ביוון עומדת על ממוצע של בין 5% לבין 10%. 

בין ישראל לבין יוון קיימת אמנת מס שמאפשרת למשקיעים לשלם מס רק במדינה ממנה הם נהנים מהכנסה. כלומר, במידה שהם מחזיקים נכס ביוון שמניב להם רווחים, הם יאלצו לשלם מס רק ביוון ולא גם בישראל. 

 

השקעה בדירה בחו”ל- קפריסין

קפריסין היא מדינה קטנה יחסית הנמצאת במרחק טיסה של 40 דקות בלבד מישראל והיא דומה מאוד ליוון. בעשור האחרון, שוק הנדל”ן בקפריסין צומח ובכל שנה נבנים פרויקטים חדשים של נדל”ן למכירה. כיום, גם ישראלים רבים החלו להשקיע בנדל”ן בקפריסין, מה שנתן תנופה נוספת לנדל”ן במדינה. 

חשוב להפריד בין קפריסין היוונית לבין קפריסין הטורקית. בשתיהן קיימים פרוייקטים להשקעה. יחד עם זאת בקפריסין הטורקית המחירים נמוכים יותר ומאפשרים כניסה להשקעות בצורה נוחה – ועקב כך התשואות כפולות ויותר מהצד היווני. בעוד שבקפריסין היוונית מחירי הנדל”ן קפאו ואף ירדו במהלך 5 השנים האחרונות, ובמחירים גבוהים, בקפריסין הטורקית, המחירים שואפים להשוואת מחירים עם קפריסין היוונית  ועלו בכ 15% לשנה בממוצע! ועוד היד נטויה. בעקבות הביקוש הרב להשקעה בקפריסין, התשואה השנתית גבוהה מאוד. שיעורי התשואה השנתית בקפריסין הטורקית יכולים להגיע ל-10% ויותר, כאשר בישראל התשואה השנתית תהיה הרבה פחות מ-4%. 

 

השקעה בדירה בחו”ל- פורטוגל

פורטוגל, אחת המדינות היפות והייחודיות בעולם. על מנת להשקיע בפורטוגל לא צריך אזרחות מקומית או מעמד תושב. למעשה כל מי שרוצה יכול להשקיע בפורטוגל ולהנות ממחירים נמוכים. 

בפורטוגל תוכלו להנות מאפשרות השקעה ישירה בקניית נכסים על שמכם בטאבו. 

על מנת להשקיע בפורטוגל יש לפתוח מספר זיהוי מס, דרכו תוכלו להתנהל, לשלם מיסים ולהרוויח רווחים. את מספר המס מקבלים על ידי רישום במשרד המס המקומי או ברשום המיסים הפורטוגלית. 

בין ישראל לפורטוגל נחתמה אמנת מס שמונעת תשלום מס כפול על ההכנסות של המשקיע. בזכות אמנת המס תוכלו לשלם מס על הרווחים שלכם רק בפורטוגל ולא תאלצו לשלם על הרווחים בישראל.

כמו כן, בפורטוגל יש את תוכנית ויזת הזהב שמעניקה למשקיעים בפורטוגל, אפשרות לקבל ויזה מקומית כאשר בהדרגה יוכלו לקבל אזרחות פורטוגלית. הוויזה למעשה מעניקה למשקיעים ללא אזרחות אירופאית, לחיות במדינה ולהשקיע בה. 

הבנקים בפורטוגל, מאפשרים לתושבים זרים לקחת הלוואות עד 70% משווי הנכס. בנוסף, במצב שהמשקיע יעבור לגור במדינה ויהפוך לתושב פורטוגל, הוא יוכל לקבל משכנתא עד 80% משווי הנכס. המשכנתא בפורטוגל מוצעת לתושבים זרים עד 30 שנה בלבד. 

 

השקעה בדירה בחו”ל- יתרונות

להשקעה בדירה בחו”ל יש מגוון יתרונות שונים- 

  • מחירים נוחים- במדינות רבות בעולם, לרבות אירופה וארצות הברית ניתן למצוא נכסים רבים במחירים נוחים. כאשר מבצעים השקעה בדירה בחו”ל, ניתן להנות ממחירים נוחים יותר מאשר המחירים של נכסים בארץ. בשנים האחרונות המחירים בארץ עלו עוד יותר ולכן משקיעים רבים בוחרים לבצע השקעה בדירה בחו”ל. 
  • שיעור תשואה גבוה– למרות המחירים הגבוהים של נכסים בארץ, ברוב המקרים שיעור התשואה של דירה בחו”ל יהיה גבוה יותר. התשואה שניתן להפיק מהשקעה בדירה בחו”ל יכולה להגיע ל-10% ואפילו יותר. 
  • גמישות היצע הנכסים- כאשר מבצעים השקעה בדירה בחו”ל יכולים להנות מהיצע נכסים גבוה במיוחד לעומת היצע הנכסים בארץ. 
  • מיסוי- בארץ המיסים גבוהים המיוחד. כאשר מבצעים השקעה בדירה בחו”ל יכולים להנות מיתרונות מיסוי משמעותיים. כמו כן, יש מדינות רבות שחתונות על אמנת מס עם ישראל. אמנת מס למעשה מונעת תשלום מס כפול בשתי מדינות כך שניתן לשלם מס על הרווחים רק במדינה אחת מה שמאפשר הוזלת מיסוי משמעותית.  

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק? חברת ניהול מקומית ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים. אבל

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?