הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / השקעה מניבה
a

השקעה מניבה

השקעה מניבה

הנדל”ן הפך לאחת האפשרויות הטובות ביותר להכניס כסף יציב וקבוע. אנשים רבים מחליטים להשקיע בנדל”ן ויש לכך סיבות רבות. אך כאשר משקיעים בנדל”ן חשוב לעשות זאת טוב על מנת להצליח להניב רווחים. לשם כך יש לבצע השקעה מניבה. מהי השקעה מניבה? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהי השקעה מניבה?

השקעה מניבה היא השקעה כספית שמניבה לנו רווחים מדי חודש בלי קשר לעליית ערכו של הנכס.  אנחנו משקיעים סכום כספי על מנת להכניס סכום כספי מדי חודש בנוסף לעליית ערכו של הנכס. כלומר ההשקעה מניבה שני סוגי תשואות- הכנסה כספית מדי חודש ועליית ערך הנכס שתבוא לידי ביטוי במכירת הנכס. 

 

מה היתרונות של השקעה מניבה?

לנדל”ן יש מספר שיטות השקעה, אבל להשקעה מניבה יש מספר יתרונות מרכזיים- 

  • היכולת להכניס כסף במהלך ההשקעה- היתרון המרכזי של השקעה מניבה הוא היכולת להזרים כסף מידי חודש גם בלי למכור את הנכס. יתרון זה מאפשר לאנשים לראות פירות גם במהלך ההשקעה. משמעותי במיוחד עבור אנשים שרוצים להתקיים ולהתפרנס מההשקעה שלהם. יתרון זה מושך גם משקיעים פרטיים קטנים עד בינוניים שמעוניינים להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם. 
  • צמצום הסיכון בנוגע למכירת הנכס- כאשר משקיעים בנדל”ן לוקחים סיכון שייתכן משבר כלכלי או מצב כלשהו שיוריד את ערך הנכס במקום להעלות אותו וכך המשקיע לא ייראה תשואה. אך כאשר משקיעים בהשקעה מניבה, המשקיע מקבל תזרים קבוע של כסף והוא רואה תשואות גם אם פספס את המועד האופטימלי למכירת הנכס. 
  • השקעות גדולות יותר- משקיעים פרטיים קטנים בדרך כלל יאלצו להוסיף על ההון העצמי גם משכנתא. את המשכנתא יהיה עליהם לשלם במשך תקופה. אך כאשר בוחרים בהשקעה מניבה, ההכנסות החודשיות יכולות לשלם את המשכנתא והמשקיע לא מרגיש זאת. כך המשקיע יכול לבחור בהשקעות גדולות יותר שיניבו גם תשואות גדולות יותר. 
  • השקעה שניתנת לשליטה- השקעה מניבה בנדל”ן מאפשרת לקבל מוצר מוחשי. על ידי כך ניתן לשלוט בהשקעה ובמקרה הכי גרוע להישאר עם נכס ביד. 

 

האם אין סיכונים בהשקעה מניבה?

גם בהשקעה מניבה, כמו בהשקעות אחרות, קיימים סיכונים. למעשה בכל השקעה קיים סיכון. השקעה מניבה מייצרת מעין אשליה שכן בכל חודש נכנס סכום כספי. אך יש לזכור כי קרן ההשקעה גבוהה יותר מההכנסה החודשית ולכן תמיד קיים סיכון. 

במקרים בהם יש ברשותכם סכומים גבוהים שפנויים להשקעה ואתם לא צריכים הכנסה נוספת, ייתכן שיהיה עדיף לכם לבחור בהשקעה קלאסית מאשר בהשקעה מניבה. כמו כן יש לקחת בחשבון שמכירת נכס יכולה להיות עניין של ממש שמצריך זמן רב, איתור רוכש, משאר ומתן ועוד. 

קראו עוד: האם יש כזה דבר השקעה בטוחה?

סוגי נכסים בהשקעה מניבה

לפני שאתם רצים לבצע השקעה מניבה, חשוב להבין אילו סוגי נכסים מניבים קיימים ומה היתרונות של כל אחד מהם. 

  • השקעה מניבה בנדל”ן מגורים- נדל”ן מגורים כולל דירות להשקעה ונחשב לאפיק השקעה יציב ובטוח יחסית שמספק תשואות נאות. כמו כן נכסים אלה הם עלי פוטנציאל להשבחת הערך. 
  • השקעה מניבה בנדל”ן מסחרי- נדל”ן מסחרי כולל שטחי תעשייה ומסחר, משרדים, חנויות, מחסנים, מרכזים לוגיסטיים, אולמות ותחנות דלק. בנדל”ן מסחרי ניתן להגיע לתשואה גבוהה מאוד. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי מדובר בהשקעה עם רמות סיכון גבוהות. 
  • השקעה מניבה בנדל”ן בישראל- נדל”ן בישראל יכול לכלול גם נדל”ן מסחרי וגם נדל”ן מגורים. היתרון בהשקעה בארץ הוא ההיכרות עם השפה, המערכות והרשויות. עם זאת, בארץ המחירים יקרים מאוד בהשוואה למדינות רבות בעולם ולכן לא תמיד השקעה בארץ תהיה החכמה ביותר. 
  • השקעה מניבה בנדל”ן בחו”ל- נדל”ן בחו”ל יכול לכלול גם נדל”ן מסחרי וגם נדל”ן מגורים. היתרון הוא מחירים זולים ושיעור תשואה גבוה. עם זאת יש לקחת בחשבון את קשיי השפה, את החוקים השונים ואת המאפיינים השונים במדינות זרות. 

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק? חברת ניהול מקומית ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים. אבל

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?