הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / דירות הנופש בקפריסין הצפונית מתומחרות בחסר משמעותי והמשקיעים עושים ‘שופינג’
a

דירות הנופש בקפריסין הצפונית מתומחרות בחסר משמעותי והמשקיעים עושים ‘שופינג’

חברת Handsoff של אנליסט הנדל”ן טוביה מרמרלי, תציע למשקיעים דירות לנופש ולמגורים בפרויקטים הנחשקים ביותר עם הון עצמי החל מ-200,000 שקלים בלבד בקפריסין הצפונית – יעד שסומן על ידי פורבס כאחד מחמשת היעדים החמים להשקעה עם דירוג Top 1 . מרמרלי: “מדובר בשוק בתולי לחלוטין, ואנחנו נהנים מההזדמנות האדירה שנוצרה מפערי המחירים”

הישראלים שכבר גילו את קפריסין הצפונית כתיירים יודעים לספר על נופים עוצרי נשימה, חופי ים מרהיבים, בריכות אינפיניטי הפונות לים, סמטאות פסטורליות, מסעדות קסומות בהן ניתן לאכול ארוחת מלכים בפרוטות ומתחמי קזינו מפוארים. כל אלה הופכים אותה ליעד אטרקטיבי המושך אליו תיירים מרחבי אירופה.

אבל לצד התיירות הפורחת, מתעורר בחצי הצפוני של האי שוק נדל”ן שמושך אליו משקיעים מביני עניין המחפשים לרכוש דירות נופש ומגורים במחירי רצפה. רבים מהאירופאים שמגיעים לחצי האי לנופש מוצאים את עלות המחיה הנמוכה, מאוד אטרקטיבית, ורוכשים לעצמם דירה ליד הים – למגורים ולפנסיה.

“המצב בקפריסין הצפונית הוא ייחודי מאוד היום – מדובר בשוק בתולי לחלוטין, כאשר הנכסים בצד הדרומי (היווני) והמוכר יותר נמכרים במחירים גבוהים פי שלושה מהנכסים בצד הצפוני”, מסביר אנליסט הנדל”ן טוביה מרמרלי, מחברת Handsoff שמשווקת פרוייקטים בקפריסין הטורקית.

“זה אומר שכיום, עם הון התחלתי של 200 עד 300 אלף שקלים אפשר לקנות דירות בקפריסין הצפונית שממוקמות מרחק הליכה מהים, בסטנדרטים הכי גבוהים שיש – עם לובי מפואר, חדרי כושר, בריכות שחיה וכל הפינוקים של מתחמי יוקרה. אלו מחירים שבישראל ניתן רק לחלום עליהם, וזה מדהים יותר כשמבינים כי מדובר ביעד שסומן על ידי מגזין פורבס בדרגת Top 1 – הרמה הגבוהה ביותר, ונבחר על ידם כאחד מחמשת היעדים החמים להשקעה על קו החוף בשנת 2021.

“יש פה חלון הזדמנויות שהולך ונסגר ככל שיותר אנשים מזהים את הפוטנציאל של המקום, ואנחנו רואים את זה קורה. דירות נופש מתומחרות בחסר משמעותי, ומשקיעים באים לפה ופשוט עושים שופינג כי הם מבינים שבעוד רגע המחירים יעלו”.

“40 דקות טיסה מתל אביב”

מרמרלי הוא איש הייטק ותיק שאף כיהן בעבר כיו”ר איגוד ההייטק הישראלי. לתחום הנדל”ן הוא נכנס לפני שנים רבות כמשקיע וכיזם, התמחה בהשקעות בארה”ב, אירופה וישראל ופיתח את שיטת “נדלנומטר” לבחינת השקעות נדל”ן. בפעם הראשונה בה הגיע לאי הוא התרשם מתנופת הבניה, מהמסעדות הקטנות ומהנופים עוצרי הנשימה ליד הים. משזיהה כי הרשויות מעודדות בניית מתחמים חדשים בקרבת הים הוא הבין שמדובר ביעד ההשקעה החם הבא, והתמקד באיזורים המתפתחים ביותר: איסקלה וקירניה.

“נתחיל מכך שמדובר ביעד שנמצא במרחק של 40 דקות טיסה מתל אביב בלבד. זה יתרון משמעותי. קירניה היא הוותיקה והגדולה ביותר וסביבה התפתחו כפרי יוקרה ליד הים, למגורים ולנופש, בלב הטבע”, מסביר מרמרלי. “איסקלה הינה עיירת נופש מעל פמגוסטה, בחוף המזרחי. סוג של אילת מקומית, שהבנייה החדשה בה מתרוממת בכל מקום. מדובר בבירת התיירות של צפון קפריסין בה מחירי הנדל”ן והשכירות מאמירים כל הזמן.

“כל היזמים הגדולים רוצים לבנות פה”

לדברי מרמרלי חברות הנדל”ן גילו את קפריסין הצפונית. “כיום כל היזמים הכי מנוסים בקפריסין רוצים לבנות בקפריסין הצפונית, ואנחנו עובדים עם החברות שבונות את המתחמים החמים ביותר, ושנותנות שירות פעיל של השכרה וניהול הנכס.

“לכל לקוח יש צרכים וטעם משלו” אומר מרמרלי, והיועצים שלנו יישבו עם הלקוח ויתאימו את הנכון לו ביותר על בסיס צרכיו ושיטת “נדלנומטר”. אמנם, רוב הישראלים מחפשים כמה שיותר תשואה וזה טבעי. אך כשמגיעים למקום, מתאהבים בו, ומבינים שהוא פותח אפשרויות נוספות מעבר לתשואה. מסתבר שבשנים האחרונות מעל 10% מהתיירים באי השקיעו במקום בדירת נופש. ומתוכם כ 15% עברו ממצב של נופשים בעלי דירה, למצב בו העתיקו את מגוריהם לנכס שרכשו וכעת הם נהנים מעלויות מחיה נמוכות, מיסוי נמוך ביותר ומהקרבה לאירופה או לישראל. תופעה!”.
“ניתן לרכוש מדירות סטודיו של 40 מ”ר ועד וילות ודירות פנטהאוז מרווחות. כל הדירות מאובזרות במלואן, עם שמירה ובקרת וידאו 24 שעות ביממה וחניה שמורה לדיירים ולאורחים. במתחמים הטובים יש בריכות, מסעדות, מכון כושר, ספא, טיפולי בריאות ואפילו פארקי מים. נופש חלומי במחיר שפוי!”.

לדברי מרמרלי, למרות שסטנדרט הבנייה הוא החדיש ביותר המחירים בקפריסין הצפונית מתחילים נמוך. ב-60 אלף פאונד ניתן לרכוש דירה חדשה קטנה, ולצפות לתשואה שנתית של כ-8% ולעליית ערך הנכס ב-12% ויותר לשנה, תלוי מיקום. ניתן אף לצפות בטווח הארוך לעליות גבוהות יותר הן בשכירות והן בערך הנכס”

“המתמטיקה פשוטה – במקום להוציא מיליון שקל ויותר כדי לרכוש בישראל נכס עם תשואה של 2% עד 4% לכל היותר, יש כאן הזדמנות להשקיע סכום נמוך בהרבה – וליהנות גם מתשואה גבוהה, וגם מעליית ערך. וזה גם קרוב!”.

“פרויקט ריבר סייד שמציע דירות מ- 45 אלף פאונד באיסקלה”

“חוששים? בואו לחופשה על חשבון היזם”

מרמרלי מודע לחששות הנלווים להשקעה מעבר לים. “השקעה בנדל”ן, במיוחד במדינה זרה, היא תהליך מלא חששות ואי ודאות – והמטרה שלנו היא להסיר את כל אלה מעל כתפי המשקיע”, הוא מדגיש. ” פיתחנו מודל שאנחנו קוראים לו ‘נדל”ת’ – נדל”ן ללא התעסקות. שיטת ה”נדלנומטר” המשלבת כלים ממוחשבים לאנליזה וניהול סיכונים בהשקעות נדל”ן, מאפשרת לייצר התאמה אישית לכל משקיע כדי לגלות מהי ההשקעה הנכונה ביותר עבורו.

בניגוד לחברות שמציעות ומפוקסות על פרוייקט מסויים, בשיטת ה”נדלנומטר” שלנו ניתן להציג את מרבית הפרוייקטים בשוק ולבחור יחד עם המשקיע רק נכסים שמתאימים לו, ומנוהלים על ידי חברות ניהול מנוסות. בנוסף, בנינו מסגרת משפטית ייחודית באמצעות עו”ד נאמן ישראלי ועו”ד מקומי שמספקים הגנה מושלמת לרוכש, מידית ועתידית”.

לבסוף, כדי להסיר את החששות ולענות על כל השאלות מציעים ב-Handsoff למשקיעים המתעניינים בפרויקטים אירוח על חשבון היזמים בקפריסין הצפונית. “משקיעים שמתלבטים רק צריכים לקנות כרטיס טיסה – והיזם ידאג לכל השאר: יארגן את האיסוף משדה התעופה, וישכן אותם בדירה דומה לזו שהם שוקלים לקנות. במהלך השהייה הם יוכלו ליהנות מכל השירותים והמתקנים במקום ולשאול את כל השאלות החשובות, ובמידת הצורך להיפגש עם עו”ד מקומי.

“אני בטוח שמי שיגיע לחופשה פה יבין שמעבר לכל היתרונות של האי – מזג האוויר החמים והנוח, החופים היפים, הטבע, וחיי הלילה – חצי האי הצפוני מציע עכשיו הזדמנויות יוצאות דופן להשקעות שיכולות להגדיל את הרווחיות שלהן כבר בעתיד הקרוב”.

רוצים לבחון השקעה בקפריסין הצפונית בשיטת ה”נדלנומטר” ולקבל חופשה בחינם? השאירו פרטים כאן למטה

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק? חברת ניהול מקומית ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים. אבל

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?