הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / חברת השקעות נדל”ן בחו”ל
a

חברת השקעות נדל”ן בחו”ל

חברת השקעות נדלן בחול

נמאס לכם שכל חסכונותיכם נשחקים מידי שנה בעקבות עליית האינפלציה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע באחד מאפיקי ההשקעה הגדולים בעולם – השקעות נדל”ן. חוששים להפסיד כסף רב בהשקעות לא נכונות? ראשית, בפסקאות הבאות תכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את ההשקעות האטרקטיביות ביותר. שנית, חשוב להבין שהחלופה המרכזית להשקעות נדל”ן היא תוכניות חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מניבות אחוזי תשואה אפסיים (נמוכים משמעותית מאחוזי האינפלציה), מה שאומר שכלל הבוחרים באפשרות זו מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. אז איך עושים את זה נכון? בפסקאות הבאות נכיר מקרוב את האפשרות להסתייע בחברת השקעות נדל”ן בחו”ל – החל משלבי איפיון כלל הצרכים שלכם וכלה באיתור נכס מותאם וחתימה על חוזה הרכישה. 

 

משקיעים ישראלים רבים בוחרים לרכוש נכסים להשקעה מעבר לים – מדוע? 

רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות חברת השקעות נדל”ן בחו”ל, חשוב שתכירו את מצב שוק הדיור המקומי. משקיעים ישראלים רבים בוחרים לוותר על השקעה בגבולות ישראל לטובת רכישת נכסים מעבר לים. מדוע? ישנן לא מעט סיבות לכך, בחרנו עבורכם את המרכזיות והמשמעותיות ביותר. 

אז מדוע משקיעים ישראלים רבים בוחרים לוותר על השקעה בגבולות ישראל לטובת רכישת נכסים מעבר לים? הנה לכם כמה מהסיבות המרכזיות לכך:

 

  • עליית מחירי הדיור בישראל – כ 17% רק בשנה החולפת!

מחירי הדיור בישראל עולים במשך שנים ארוכות. בשנים האחרונות המחירים השלימו זינוק של עשרות אחוזים, וכ 17% רק בשנה החולפת. מדוע עליות המחירים גורמות למשקיעים ישראלים רבים לרעות בשדות זרים ולהשקיע מעבר לים? ראשית, מחירי הדיור בישראל נמצאים בשיאי כל הזמנים לאחר מגמת עלייה ארוכה וחדה במיוחד. נתונים אלה מגלמים את פוטנציאל ההשבחה העתידי. שנית, המחירים הגבוהים דוחקים את המשקיעים הקטנים. משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל נאלצים להתפשר על דירות ישנות וקטנות באזורים נידחים. לעומת זאת, במדינות רבות בכל רחבי העולם ניתן לאתר נכסים שרק החלו את מגמת העלייה בשנים האחרונות. כמו כן מחירי דיור נמוכים מהמחירים בשוק המקומי יאפשרו גם למשקיעים הקטנים לרכוש נכסים איכותיים בפריים לוקיישן. 

 

  • שחיקת אחוזי התשואה מהשכרת נכסים – בין 2.2% ל 4.7% תשואה בשנה

אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בשוק המקומי נמוכים למדי. מחירי הדיור הגבוהים שוחקים את אחוזי התשואה – ניתן לראות זאת בהבדלים בין התשואה המתקבלת באזורי המרכז (מחירי הדיור גבוהים במיוחד), לבין התשואה המתקבלת באזורי פריפריה (שם המחירים נמוכים בעשרות אחוזים). באזורי המרכז אחוזי התשואה נעים בין 2.2% ל 3.4% תשואה בשנה, לעומת אזורי פריפריה שם ניתן ליהנות מ 3.5% עד 4.7% תשואה בשנה. מנתונים אלה ניתן להוציא כלל אצבע שחשוב שתכירו – ככל שמחירי הדיור נמוכים יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתם יהיו גבוהים יותר. 

 

  • הרחקת משקיעים 

הממשלות השונות בישראל מנסות לבלום את עליות מחירי הדיור על ידי הרחקת המשקיעים מהשוק המקומי. כידוע, מחירי הדיור נעים בהתאם למאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. הרחקת ביקושים (הרחקת משקיעים), אמורה להוביל להתמתנות העלייה. איך הממשלות השונות מצליחות להרחיק משקיעים? בעזרת שלל חוקים שפוגעים בכדאיות ההשקעה. העלאת מס הרכישה לדירה שניה מ 5% ל 8% מהשקל הראשון או ביטול האפשרות לקבל הלוואה של עד 50% כנגד נכס קיים הם רק חלק מהליך הרחקתם של המשקיעים מהשוק המקומי. 

 

חושבים להשקיע מעבר לים? כך תעשו את זה נכון ובטוח! 

רוצים להתחיל להשקיע את חסכונותיכם בענף הנדל”ן ומבינים שישנם שווקים אטרקטיביים יותר מהשוק המקומי? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות השקעות נדל”ן מעבר לים בעזרת סיוע של חברת השקעות נדל”ן בחו”ל. אנשים רבים חוששים להשקיע את כספם מעבר לים בטענה כי הם לא מכירים את השווקים השונים, לא בקיאים בטווחי המחירים, חוששים משלל תרמיות או חוששים מקשיים בניהול הנכס מרחוק. לכן, חשוב שתכירו את כל פעילותה של חברת השקעות נדל”ן בחו”ל. 

 

חברת השקעות נדל”ן בחו”ל – ליווי מקצועי בכל שלבי ההשקעה!

תחילה חשוב לפתוח ולומר כי כיום יש לא מעט חברות המציעות ליווי משקיעים ישראלים להשקעות נדל”ן מעבר לים. לפני שאתם בוחרים באופן שרירותי את החברה המקצועית והטובה ביותר עבורכם, חשוב להמשיך לקרוא את השורות הבאות ולהכיר את כל שירותיה של חברה מקצועית. שנית, חשוב לדעת שישנן חברות שונות שפועלות במדינות שונות בכל רחבי העולם. כלומר, מעבר להשוואה בין חברות ההשקעה, חשוב לערוך השוואה בין יעדי ההשקעה שהחברות השונות מציעות. בלבלנו אתכם? הפסקאות הבאות יעשו לכם סדר. 

קראו עוד: קפריסין הצפונית

הכירו חלק משירותיהן של החברות המקצועיות ביותר לליווי משקיעים

חברת השקעות נדל”ן בחו”ל מלווה משקיעים ישראלים להשקעות נכונות במדינות שונות בכל רחבי העולם. חברה מקצועית מכירה היטב את השוק שהיא ממקדת בו את מירב שעות עבודתה. היכרות השוק המקומי כוללת היכרות אנשי מקצוע מקומיים כמו משקיעים גדולים, מתווכים, עורכי דין, חברות אחזקה ועוד. מעבר לכך, החברה מכירה את מחירי השוק בכלל המחוזות במקום ההתמחות שלה. היכרות עם מחיר השוק המדוייק לכל נכס מבטיח שהחברה לא תבחר עבור משקיעיה נכסים שמוצעים למכירה במחירים גבוהים ממחירי השוק. רוצים ליהנות מהניסיון ומהמקצועיות של חברות שונות שמלוות משקיעים ישראלים להשקעות מעבר לים? הנה לכם כמה מהשירותים שתקבלו אם תבחרו נכון. 

 

  • איפיון הצרכים והציפיות של כל לקוח

בשלב הראשון, חברת השקעות נדל”ן בחו”ל תשב לשיחה מעמיקה עם כל לקוח במטרה לאפיין במדוייק את כל צרכיו ורצונותיו. שלב האיפיון הוא אחד השלבים החשובים ביותר ולכן חשוב להתייחס אליו בכובד ראש. איפיון לא נכון יגרום לחברה לחפש נכסים שאינם מתאימים, מה שימנע את ההתאמה המושלמת לצורכי הלקוח. לכן, חשוב להגיע לפגישת האיפיון עם ציפיות השקעה מסודרות ומדוייקות ככל הניתן. 

 

  • עבודת שטח לאיתור הנכס המתאים ביותר 

לאחר שלב האיפיון, חברת השקעות נדל”ן בחו”ל תצא לעבודת שטח מדוייקת במטרה לאתר את כל הנכסים שמתאימים לכל הצרכים והרצונות של הלקוח. חשוב להדגיש שבמהלך שלב זה קיימת שקיפות מלאה לכל פעולות החברה כך שהלקוח הוא שותף אינטגרלי בכך שלבי ההתאמה. החברה תציג בפני הלקוח כל נכס שהיא הצליחה לאתר עד שהלקוח יאשר כי אכן מדובר בנכס שיכול להתאים לכל צרכיו ורצונותיו. 

 

  • ליווי צמוד בכל שלבי הרכישה 

מצאתם את הנכס המתאים? גם בשלב זה החברה תמשיך ללוות אתכם. חברת השקעות נדל”ן בחו”ל מלווה את כלל המשקיעים שלה בכל שלבי הרכישה, לרבות בחירת אנשי מקצוע מנוסים, היכרות עם כלל החוקים המקומיים, היכרות עם כל המיסים שיש לשלם בעת רכישה או מכירה של נכסים ועוד. 

 

  • איתור שוכרים והחתמתם על חוזי שכירות

רכשתם את הנכס בהצלחה? חברת השקעות נדל”ן בחו”ל תסייע לכם לאתר שוכרים טובים שיכנסו להתגורר בנכס. בחירה נכונה של חברה מקצועית תבטיח לכם ליווי מלא הכולל את כלל הצעדים שתידרשו לעשות ממשיכת החיסכונות מהבנק ועד להשקעתם ברכישת דירה מעבר לים. 

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק? חברת ניהול מקומית ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים. אבל

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?