הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / האם ולמה כדאי להשקיע בגיאורגיה?
a

האם ולמה כדאי להשקיע בגיאורגיה?

השקעה בדירות מניבות

למה להשקיע בגיאורגיה? הנה למה?

  • השקעה זולה מאד ביחס לישראל או לערים מקבילות באירופה ופוטנציאל השבחה גבוה (כ – 25% בשנה)
  • הנכסים נרשמים בטאבו מיד עם השלמת הרכישה
  • תשואה גבוהה לאורך זמן על ההשקעה
  • חברות ניהול נכסים אמינות וותיקות
  • חוזים ארוכי תווך
  • כלכלה מקומית צומחת ויציבה ( כ – 5% לשנה בשנים האחרונות)
  • עליית מחירים גבוהה בנדל”ן ובשכירויות
  • 8.9 מיליון תיירים בקרו ב2018 בגאורגיה ומדי שנה גידול של   כ- 10% בכמות התיירים במדינה.
  • גאורגיה במקום ה 6 בעולם במדד קלות עשיית עסקים של הבנק העולמי.
  • רק 2 שעות טיסה מישראל

מגמת מחירי הנדל”ן בגאורגיה בשנים האחרונות

הכלכלה הגאורגית מתמקדת בהגדלת התיירות ובעידוד השקעות ע”י משקיעים זרים הן בשוק הפרטי והן בשוק העסקי. המדדים הצומחים בגאורגיה באופן קבוע מראים על הצלחתה של המדינה בשני התחומים הנ”ל. מספר התיירים המגיעים לגאורגיה רושם שיאים חדשים מידי שנה וכן גם השקעות של זרים במדינה הגאורגית גדלים בהתמדה. הצמיחה הכלכלית משפיעה באופן ישיר על שוק הנדל”ן והוא זוכה בשנים האחרונות לצמיחה משמעותית החל משנת 2016 ועד היום.

בסקר של מחירי מכירה לדירות בטביליסי שנערך בסוף 2017 עמדו מחירי הדירות בין  600$ – ל – 1000$ למ”ר תלוי במיקום הנכס בעיר ובאיכות הפרויקט. שוק הנדל”ן אשר הציג מחירים נמוכים מאד בהשוואה לכל מדינה אחרת בסביבה מסמן על פוטנציאל צמיחה של מאות אחוזים בשנים הקרובות.

המיסוי בגאורגיה

ממשלת גאורגיה עושה כל שביכולתה בכדי למשוך משקיעי חוץ לגאורגיה ומעודדת את המשקיעים להשקיע בנדל”ן ובמסחר בגאורגיה, ולכן שינתה את המיסוי שהיה קיים בה והפכה אותו לפשוט  קל להבנה ומעודד השקעות.

הליך רכישת נדל”ן בגאורגיה הוא פשוט מאד וללא שיטות מיסוי מפותלות למעשה אין מס רכישה ואין מס שבח על נדל”ן למגורים. כמו כן הכנסות מהשקעה בצורת תמלוגים, ריבית או דיבידנדים אינם כפופים לתשלום מס. ניתן לומר די בביטחון שרכישת דירת מגורים להשקעה בטביליסי או דירה במלון מנוהל בבטומי כנכס מניב היא החלטה נבונה. 

שוק השכירויות תוסס והתיירות גואה, ולאור העובדה שכמויות אדירות של תיירים, סטודנטים זרים ואנשי עסקים נמצאים בעיר באופן קבוע, קשה לראות מצב שבו מציאות זו תיפסק, היות גאורגיה מהווה מוקד משיכה מרכזי לתיירים ומשקיעים מכל העולם. המיקום המרכזי של גאורגיה מבטיח שתשמור על מעמדה ככלכלה יציבה עם שוק נדל”ני בצמיחה, במיוחד בהשוואה לערי בירה אחרות באזור בהן המחירים כבר גבוהים משמעותית. החסרונות הם די מינוריים וסטנדרטיים לכל השקעה בנדל”ן, כך שהשפעתם מתגמדת אל מול היתרונות הייחודיים של גאורגיה כיעד השקעות נדל”ן פופולרי בקרב משקיעים, עובדה שרק מתעצמת עם הזמן ככל שיותר ויותר משקיעים זרים מרחבי העולם מפנים את תשומת ליבם והונם לרכישת נכסים מניבים ברחבי העיר.

פתגם סיני עתיק אומר “קפוץ על ההזדמנות, כי היא לא תקפוץ עליך”,  והזריזים שקלטו את ההזדמנות כבר נהנים מההשקעה הכדאית שמלבד תשואה מעניקה להם גם עלייה מהירה בשווי הנכס.

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק? חברת ניהול מקומית ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים. אבל

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?