הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / ייעוץ השקעות נדל”ן – השקעות נדל”ן חכמות בליווי מקצועי
a

ייעוץ השקעות נדל”ן – השקעות נדל”ן חכמות בליווי מקצועי

ייעוץ השקעות נדלן

רוצים להשקיע את החסכונות שלכם בעולם הנדל”ן אך אתם לא מכירים את הדרכים הנכונות ואת מסלולי ההשקעה הקיימים? חשוב שתכירו את שירותי ייעוץ השקעות נדל”ן שפותחו במיוחד עבורכם. שירותי ייעוץ השקעות נדל”ן מסייעים לאנשים רבים להשקיע נכון את כספם בעולם הנדל”ן. הידע הנרחב של אנשי המקצוע בשילוב כספי ההשקעה של המשקיעים מבטיח עסקאות נכונות, מותאמות ומיטביות לכל דורש. אז לפני שאתם בוחרים לוותר על אפשרות ההשקעה בעולם הנדל”ן לטובת סגירת כל חסכונותיכם בתוכנית חיסכון בנקאית, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. לפני שנעמיק בכל הקשור לשירותי ייעוץ השקעות נדל”ן, לרבות כל שלבי הייעוץ, הליווי המקצועי והתאמת ההשקעה לאופי המשקיע, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות החלופה המרכזית – תוכנית חיסכון בנקאית.

 

לפני שאתם מוותרים על השקעה בענף הנדל”ן לטובת תוכנית חיסכון בנקאית – הכירו את כל מה שהבנקים לא ממהרים לספר לכם

הבנקים בישראל מציעים לכל לקוחותיהם מבחר עשיר של מסלולי חיסכון ופיקדונות שונים. המסלולים הללו משווקים ללקוחות כמסלולים נטולי סיכון, שכן הם אינם חשופים לאפיקי השקעה כלל והריבית בהם קבועה וידועה מראש. נשמע מעניין? המסלולים הללו אכן מצליחים לעניין רבים שסוגרים את כל הונם בתוכניות שונות. אך חשוב להדגיש נקודה חשובה שהבנקים לא ממהרים להסביר לכל לקוחותיהם. כספי הלקוחות אמנם אינם חשופים לאפיקי השקעה, אך הם חשופים לשחיקת האינפלציה. עליות המחירים הכלליות מביאות לירידה מתמדת בכוח הקנייה של הכסף. כל עוד האינפלציה גבוהה מהריבית החיובית שהבנקים מציעים בתוכניות החיסכון השונות, כלל הבוחרים בתוכניות הללו מפסידים לא מעט כסף בכל שנה. נכון לכתיבת שורות אלה, האינפלציה משתוללת בכל העולם וגבוהה משמעותית מגובה הריבית החיובית שניתן לקבל בתוכניות חיסכון בנקאיות.

 

שירותי ייעוץ וליווי משקיעים – כל הדרך לנכס המיוחל

מוותרים על תוכניות החיסכון הללו לטובת השקעות נדל”ן נכונות ומניבות? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע החיוני אודות שירותי ייעוץ השקעות נדל”ן בישראל בפרט ובעולם בכלל. שירותי ייעוץ השקעות נדל”ן מבטיחים לכל לקוח ליווי צמוד לאורך כל שלבי ההשקעה. חוששים להשקיע בכוחות עצמכם? חברת ייעוץ מקצועית תדאג ללוות אתכם לאורך כל הדרך עד לחתימת חוזה על נכס כדאי ומותאם עבור כל הצרכים שלכם. חשוב לדעת שכיום יש לא מעט חברות המציעות שירותי ייעוץ השקעות נדל”ן בכל רחבי העולם. חשוב לדעת לבחור נכון חברה מקצועית המעניקה שירות מלא לכל לקוח. איך תדעו לבחור נכון חברה מקצועית? ריכזנו עבורכם את כלל השירותים הכלולים בייעוץ מקצועי ומלא ומקיף שיקח אתכם יד ביד אל עבר ההשקעה הטובה ביותר עבורכם.

קראו עוד: למה מומלץ להשקיע בקפריסין הצפונית?

בין כלל שירותי ייעוץ השקעות נדל”ן ניתן למנות:

  • שיחת היכרות כלכלית 

כבר בשלב הראשון חברת ייעוץ השקעות נדל”ן מקצועית תערוך שיחת היכרות כלכלית עם המשקיעים. מטרת שיחה זו היא להכיר את מצבם הכלכלי, את גובה ההון העצמי העומד לרשותם, את הכנסתם הפנויה וכמובן את כל התחייבויותיהם. היכרות כלכלית זו מאפשרת לחברה מקצועית לערוך התאמות נדרשות ולוודא כי המשקיעים אכן יוכלו לרכוש (מבחינה כלכלית) את הנכסים שהם יאתרו בשלבי המשך הליווי. חשוב להדגיש כי ללא היכרות כלכלית עמוקה הכוללת את כלל ההכנסות, ההוצאות וההון העצמי, החברה לא תדע מה גובה הלוואת המשכנתא שהמשקיעים יוכלו לקבל.

 

  • איפיון מדוייק של כל הצרכים, הציפיות והרצונות שלכם

לאחר שלב ההיכרות הכלכלית, אנשי המקצוע שילוו אתכם ידעו לתרגם את מצבכם הכלכלי לאפשרויות השקעה שונות. אך לפני שהם יתחילו במסע החיפושים אחר ההשקעות המתאימות למצבכם הכלכלי, הם חייבים להכיר את הרצונות, הצרכים והציפיות שלכם מההשקעה. בשלב זה הם יערכו איפיון מדוייק של כל הרצונות שלכם במטרה למקד את כל החיפושים בנכסים אטרקטיביים ומותאמים במיוחד עבורכם. בשלבי האיפיון חברת הליווי תבין מהמשקיעים מה רמת הסיכון שהם מוכנים לקחת, מהן ציפיות הרווח שלהם מההשקעה, מהו טווח הזמן שהם רוצים להשקיע, כמה כסף מסך כל ההון העצמי שלהם הם מוכנים להשקיע ועוד. כלל הנתונים הללו ועוד רבים נוספים יסייעו לחברת ייעוץ השקעות נדל”ן לאפיין את כל צורכי הלקו ולהתאים עבורו נכס מיטבי.

 

  • מסע לאיתור נכס מדוייק בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה

שלבי ההיכרות הכלכלית ואיפיון כלל הצרכים והרצונות מאחוריכם? הגיע הזמן לצאת לשטח ולהתחיל לחפש את הנכס הטוב ביותר עבורכם. חברת ייעוץ השקעות נדל”ן מקצועית עובדת בשקיפות מלאה עם כלל לקוחותיה. הלקוחות יקבלו את כל הפרטים אודות כל נכס שאותר עבורם ויביעו את דעתם. במידה והלקוח לא מרוצה מהנכס שנמצא, החברה תמשיך לחפש עבורו נכס נוסף. 

 

  • בחינת כלל הנכסים מבחינה משפטית ופיזית

חשוב להדגיש כי ישנם לא מעט נכסים בישראל שמצבם הפיזי או המשפטי אינו תקין. ישנם נכסים מעוקלים או נכסים ששיטת בנייתם אינה מיטבית. אנשים שאינם מספיק מקצועיים עלולים לרכוש את הנכסים הללו ללא היכרות עם מצבם, מה שעלול להוביל להפסדים גדולים. לכן, חברת ייעוץ השקעות נדל”ן מקצועית בודקת היטב את כלל הנכסים במטרה להביא ללקוחותיה את הנכסים הטובים והבטוחים ביותר.

 

  • ליווי המשקיעים בכל שלבי חתימת החוזה

הנכס המיוחל אותר ואתם מתקדמים לחתימת החוזה? החברה תלווה אתכם בכל שלבי החתימה. ייעוץ השקעות נדל”ן וליווי מקצועי מבטיח לכלל הבוחרים בשירות זה כי הידע המקצועי של נותני השירות ילווה אותם בכל שלבי העיסקה.

 

  • איתור שוכרים איכותיים ומתאימים והחתמתם על חוזה ארוך טווח

חתמתם על חוזה? הגיע הזמן לחפש שוכרים איכותיים. ישנן חברות מקצועיות שמסייעות לכל לקוחותיהם לאתר שוכרים לאחר מעמד החתימה. רוצים ליווי מקצועי לכל שלבי ההשקעה? חשוב לבחור נכון חברת ייעוץ מקצועית המציעה את כלל השירותים הללו.

מעבר לליווי המקצועי, חברת ייעוץ השקעות נדל”ן מכירה לכלל לקוחותיה את כל מסלולי ההשקעה הגדולים והכדאיים ביותר. בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל”ן מציע לכל המשקיעים בו מגוון רחב של מסלולי השקעה. רבים טועים לחשוב שכל הענף מסתכם ברכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. לכן, חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר, והם:

 

  • נדל”ן מניב

נדל”ן מניב הוא מסלול הדגל של הענף. במסגרתו, המשקיעים רוכשים דירות מגורים ומשכירים אותן לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה נחשב למסלול בטוח הכולל הכנסה חודשית קבועה המעוגנת בחוזה משפטי. משקיעים רבים שרוצים ליהנות מהכנסה פסיבית ללא התעסקות רבה בוחרים במסלול השקעות זה.

 

  • נדל”ן על הנייר

מסלול נוסף הוא מסלול רכישת דירה על הנייר. במסגרת מסלול זה המשקיע רוכש דירה שעדיין לא בנויה במחירי הנחה. ההנחה ניתנת בכלל החסרונות הגדולים של רכישת דירה שאינה קיימת (אין אפשרות להשכיר את הנכס וכמובן קיים סיכון שהקבלן לא ימלא את כל התחייבויותיו). הבוחרים במסלול זה אינם נהנים מהכנסה פסיבית מידי חודש. מקור הרווח הוא בעת המכירה לאחר קבלת המפתח. רכישה במחירי הנחה ומכירה במחירי שוק מאפשרים למשקיע ליהנות מהדלתא בין מחיר הרכישה למחיר המכירה.

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק? חברת ניהול מקומית ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים. אבל

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?