הפרדה בין דסקטופ לטבלט

הפרדה בין טבלט למובייל

דף הבית / מאמרים / ליווי השקעות נדל”ן
a

ליווי השקעות נדל”ן

ליווי השקעות נדלן

מחפשים ליווי מקצועי להשקעות נדל”ן? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את שירותי ליווי המשקיעים שמסייע לרבים לבחור נכון נכסים אטרקטיביים למטרות השקעה. אז אם גם אתם הצלחתם לחסוך קצת כסף בצד ונמאס לכם שערכו נשחק בגלל עליית האינפלציה, השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. אנשים רבים כיום לא מודעים לעובדה שהאינפלציה פוגעת באופן ישיר בכוח הקנייה של הכסף. חשבון העו”ש אינו מעניק ריבית חיובית כלל, מה שאומר שכלל החוסכים בחשבון העו”ש מפסידים לא מעט כסף בכל שנה (בעקבות האינפלציה). הבנקים מציעים לכם תוכניות חיסכון מיוחדות הכוללות ריבית חיובית וללא כל סיכון? חשוב שתקראו את הפסקה הבאה לפני שתסגרו את כל חסכונותיכם בתוכנית חיסכון למספר שנים. 

 

כל מה שהבנקים לא מספרים לכם על תוכניות החיסכון “נטולות הסיכון”

תוכניות החיסכון של הבנקים מבטיחים לכלל הלקוחות ריבית חיובית, קבועה וידועה מראש. במילים אחרות, מסלול חיסכון נטול כל סיכון. חוששים מהפסדים? לכאורה מסלול זה הוא המתאים ביותר עבורכם. אך האם הוא באמת נטול כל סיכון? התשובה היא חד משמעית לא. הבנקים ממהרים להדגיש כי מסלולי החיסכון אינן חשופים לאפיקי השקעה והריבית החיובית מובטחת ללא כל קשר למצב השוק. אך מה שהם לא ממהרים להסביר זה שכלל החסכונות בתוכניות החיסכון חשופים לפגיעה של עליית האינפלציה. עליות המחירים הכלליות מורגשות היטב בכל בית, מה שאומר שהכסף שלנו קונה פחות. על סמך נתונים פורמליים האינפלציה בישראל חצתה את רף 5% ובארצות הברית המצב חמור עוד יותר – אינפלציה בשיעור הגבוה מ 9% משנה לשנה. במילים פשוטות, כל עוד הריבית החיובית שהבנקים נותנים בתוכניות החיסכון נמוכה מאחוז האינפלציה, כלל החוסכים במסלולים הללו מפסידים כסף רב בכל שנה. 

 

כך תצליחו לשמור על ערך הכסף שלכם גם בתקופות בהן האינפלציה משתוללת! 

איך מתמודדים נכון עם האינפלציה? משקיעים באפיק המניב אחוזי תשואה זהים או גבוהים מאחוזי האינפלציה. אחת האפשרויות הטובות ביותר היא השקעה בענף הנדל”ן. רוצים לרכוש נכסים להשקעה אך אין לכם את הידע המקצועי הנדרש בכדי לעשות זאת? חשוב שתכירו את שירותי ליווי השקעות נדל”ן. כיום יש לא מעט חברות מקצועיות שמציעות שירותי ליווי משקיעים. החברות הללו מכירות היטב את כל התוכן המקצועי הנדרש בכדי לאתר נכסים כדאיים להשקעה עבור כל לקוחותיהם. נשמע מעניין? לפני שאתם ממהרים לבחור את החברה הראשונה שמציעה ליווי משקיעים, חשוב שתכירו את כלל השירותים שחברה מקצועית מציעה ללקוחותיה. 

 

הכירו את כלל השירותים הכלולים בליווי השקעות נדל”ן 

שירות ליווי משקיעים מקצועי כולל מספר שלבים בסיסיים לבחירת נכסים מיטביים ומדוייקים עבור כל לקוח. חלק מהשלבים המרכזיים הם:

 

  • שיחת היכרות כלכלית 

בשלב הראשון, חברת הליווי תערוך שיחת היכרות כלכלית עם המשקיע. מטרת השיחה היא להתאים לכל לקוח את הנכסים המתאימים ליכולותיו הכלכליות. בשיחה אנשי המקצוע יבררו עם כל לקוח כמה הון עצמי הוא יכול לגייס לטובת רכישת נכס להשקעה, מהו גובה השכר החודשי שלו, מהי הכנסתו הפנויה (לאחר כל ההוצאות הקבועות) והאם יש דירה על שמו. כלל הנתונים הללו חשובים להתאמת טווח מחירים אפשרי להשקעה.

 

  • אפיון צרכיו ורצונותיו של כל לקוח 

בשלב השני, חברת הליווי תברר עם הלקוח מהם צרכיו ורצונותיו האישיים. ישנם לקוחות שרוצים ליהנות מהכנסה פסיבית מידי חודש, ולעומתם, ישנם משקיעים שבוחרים בהשקעות מורכבות יותר המניבות אחוזי תשואה גבוהים. כך או כך, חברת הליווי חייבת לערוך איפיון מדוייק להיכרות מלאה עם כל צרכיו, רצונותיו וציפיותיו של כל לקוח. איפיון לא מדוייק עלול להוביל לחיפוש נכסים לא נכון, מה שיגרום ללקוח להתפשר על נכס שאינו מיטבי עבורו. 

 

  • חיפוש נכסים שעונים על כל צרכיו ורצונותיו של כל לקוח – בשקיפות ובשיתוף

עברתם בהצלחה את שלב ההיכרות הכלכלית ואיפיון כלל הצרכים שלכם? בשלב השלישי חברת הליווי שלכם תתחיל לחפש עבורכם נכסים אטרקטיביים להשקעה. חשוב להדגיש כי חברה מקצועית מחפשת נכסים עבור כל לקוחותיה בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה. כל נכס שנמצא מתאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח עובר ישירות לחוות דעתו. הליך החיפושים נמשך עד שהלקוח מרוצה מנכס שמתאים לכל צרכיו ורצונותיו. 

 

  • ליווי בכל שלבי חתימת החוזה 

איתרתם את הנכס המתאים עבורכם? ברכות! עוברים לשלב חתימת החוזה. גם בשלב זה חברת הליווי תסייע לכם בכל צורך. ליווי מקצועי כולל סיוע בעריכת החוזה וכלל הדגשים החשובים ללקוח. חוששים משלב חתימת החוזה? שירותי הליווי יבטיחו לכם ליווי צמוד של אנשי מקצוע לאורך כל הדרך. 

 

  • איתור שוכרים איכותיים 

רכשתם נכס להשקעה בהצלחה? הגיע הזמן לחפש שוכרים פוטנציאליים ואיכותיים שישכרו מכם את הנכס. גם בשלב הז חברת ליווי מקצועית מסייעת לכל לקוחותיה. חברה מקצועית יודעת בדיוק בכמה ניתן להשכיר כל נכס ואיך לבחון את איכות השוכרים. אז לפני שאתם מחליטים לוותר על האפשרות של רכישת נכסים למטרות השקעה ובוחרים בתוכניות חיסכון בנקאיות, חשוב לדעת ששירותי ליווי השקעות נדל”ן יקחו אתכם יד ביד אל עבר איתור הנכס האטרקטיבי ביותר עבור כל הצרכים שלכם. 

 

מסלולי ההשקעה הגדולים והכדאיים ביותר להשקעה 

מעבר לכל שירותי הליווי שהובאו מעלה, חברת ליווי מקצועית תכיר לכל לקוחותיה את כל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בענף. בניגוד למקובל לחשוב, השקעות נדל”ן אינן מסתכמות ברכישת נכס והשכרתו לטווחי זמן ארוכים. ענף השקעות הנדל”ן מציע לכלל המשקיעים מסלולי השקעה רבים השונים זה מזה בטווחי זמן ההשקעה, ברמות הסיכון, בצפי הרווחים, במקור הרווחים ועוד. ריכזנו את כל הדגשים החשובים אודות מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר, והם:

 

  • נדל”ן מניב 

נדל”ן מניב הוא המסלול הגדול ביותר בענף השקעות הנדל”ן. במסגרת מסלול זה המשקיעים רוכשים דירת מגורים ומשכירים אותה לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה נחשב לאחד המסלולים הרווחיים והבטוחים ביותר בענף, ולכן מרבית המשקיעים בוחרים דווקא בו. 

 

  • נדל”ן על הנייר 

נדל”ן על הנייר הוא מסלול השקעה גדול המושך משקיעים רבים. במסגרתו המשקיעים רוכשים דירת מגורים על הנייר (שאינה בנויה) במחירי הנחה של כ 10% ממחירי השוק. מדוע הקבלנים מוכרים דירות על הנייר בהנחות גדולות? הסיבה המרכזית היא שהם צריכים כסף לניהול נכון של תזרים מזומנים של הפרויקט או של פרויקטים נוספים. הם מבינים שלא ניתן למכור דירה על הנייר במחיר שוק בגין כלל חסרונותיה (לא ניתן להשכיר את הדירה וקיים סיכון שהקבלן לא ישלים את כלל התחייבויותיו). לאחר השלמת כל שלבי הבניה המשקיע יכול למכור את הנכס במחירי שוק וליהנות מהדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. 

 

  • נדל”ן לאקזיט 

מסלול השקעות נוסף הוא נדל”ן לאקזיט. במסגרת מסלול זה המשקיעים מאתרים נכסים שנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, משביחים אותם בעזרת שיפוץ קוסמטי, ומוכרים אותם במחירי שוק מספר חודשים לאחר מכן. חשוב להדגיש כי שיפוץ קוסמטי כולל שינויים חזותיים וזולים בלבד, כך שעלותו לא נוגסת הרבה ברווח הנקי מההשקעה. 

מעוניין/ת לשמוע פרטים נוספים? רוצה לצאת לסיור משקיעים? מלא את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

מאמרים נוספים:

איך לנהל את הנכס מרחוק?

איך לנהל את הנכס מרחוק? חברת ניהול מקומית ראשית זה לא כל כך רחוק. אפשר לנהל את זה מהארץ ואכן רבים עושים זאת וחוסכים. אבל

תושבות קבועה בקפריסין, איך?

תושבות קבועה בקפריסין, איך? רבים מחפשים דרכון זר או תושבות זרה, למקרה הצורך או בשל עניני מיסוי.ממשלת קפריסין מעוניינת למשוך זרים לתושבות בתחומה והפעילה את

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין

9 הסיבות מדוע כדאי להשקיע בקפריסין רקע על קפריסין קפריסין היא אי שטוף שמש הנמצא במיקום מצויין בתווך בין אירופה, אסיה ואפריקה. במהלך ההיסטוריה האימפריות

טוביה מרמלי

רוצים להשקיע אך לא יודעים מה מתאים לכם?

אנחנו נאפיין עבורכם
השקעה מדוייקת
לצרכים שלכם
בשיטת הנדלנומטר

פתח צ'ט
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
צריכים עזרה?